Avem doar o planetă pe care putem trăi.
Obiectivele noastre pentru anul 2025
Ca pionier global în îngrijirea pielii, redefinim abordarea noastră față de sustenabilitate și ne angajăm în obiective ambițioase. Urmând cele patru obiective cheie în domeniul sustenabilității, ne angajăm să formulăm și să ambalăm produsele Eucerin pe care le cunoști și le iubești într-un mod mai sustenabil.
Responsabilitatea brandului Eucerin
Credem în puterea transformatoare a îngrijirii dermatologice. De asemenea, considerăm că este responsabilitatea noastră să creăm produse de îngrijire a pielii cu un impact redus asupra mediului și un impact pozitiv asupra societății și asupra ta.
Susținem schimbarea
La Eucerin, suntem dedicați științei dermatologice la nivel farmaceutic de peste 100 de ani. Căutăm constant inovații științifice și suntem angajați în dezvoltarea unor soluții eficiente, cu toleranță ridicată și dovedite clinic.
Suntem conștienți de necesitatea de a consolida sustenabilitatea produselor și proceselor noastre acum, dar și pe termen lung. Credem că sustenabilitatea este o călătorie prin care continuăm să inovăm, să evaluăm și să îmbunătățim.
Ne pasă de bunăstarea mediului, a societății și a ta.
Fiind parte din familia Beiersdorf, Eucerin este integrat în viziunea de sustenabilitate pe termen lung a companiei Beiersdorf.
1 Obiectivul Companiei Beiersdorf
2 Formule cosmetice, excluzând produsele OTC (SUA) și Microplasticele, conform definiției UNEP (Programul Națiunilor Unite pentru Mediu)
Valori
Oferim o abordare dermatocosmetică holistică pentru a-ți proteja pielea, menținând-o sănătoasă și radiantă.
Colaborăm cu dermatologi de top și parteneri farmaciști din întreaga lume pentru a crea produse de îngrijire a pielii inovatoare și eficiente, în care pot avea încredere și pe care le pot recomanda.
De peste 100 de ani, ne dedicăm cercetării și inovării în domeniul științei pielii. Credem în crearea de ingrediente active și a formulări calmante, cu toleranță ridicată, care să contribuie la îmbunătățirea vieții tale în fiecare zi.